Segítség

Megrendelhetek egy terméket telefonon keresztül is?
Sajnos telefonos rendelést nem áll módunkban elfogadni.

Meddig érvényteleníthetek egy leadott megrendelést?
A „Megrendelés” elküldése után kollégáink megkezdik az adatok feldolgozását, a választott termék/termékek összeállítását, csomagolását. Amennyiben Ön tévesen adott le megrendelést, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. 
A szállítás alatt lévő termékek már nem törölhetőek.

Tudok rendelni külföldről is?
Igen, cégünk vállalja a külföldre történő kiszállítást is. Ebben az esetben euróval tud fizetni.

Honnan tudom, hogy a választott termék milyen méretű?
Minden termék oldalán talál egy "Táblázatot", melyben jelölve van az adott termék hosszúsága, szélessége, és magassága.

Abban az esetben, ha további kérdése lenne, kérjük lépjen velünk kapcsolatba email-en vagy telefonon.

info@gtline.hu

+36 72 538 195

Milyen fizetési módot választhatok?
Az alábbi fizetési módok közül választhat:

Átutalás
Budapest Bank Nyrt.
10102440-48176100-00000007

Utánvét
GLS Futárszolgálat
A vételárat utánvétes rendelés esetén a csomag átvételekor készpénzben, illetve bankkártyával tudja kifizetni a futárnak.

Készpénz
Megrendelését telephelyünkön készpénzben tudja kifizetni.

Miért látok 0-ás árat?

Mert bizonyos termékeink árazás illetve átárazás alatt állnak. Ilyenkor Ön ezt látja az adott termék mellett: (Ár: 0 Ft + Áfa illetve 0 EUR)  viszont a termék ez esetben sem rendelhető meg 0 Ft- ért, vagy 0 euróért, azaz ingyen. Amennyiben Önt érdekli a kiválasztott termék ára, kérem, szíveskedjen e-mail-ben jelezni kollégáink felé az info@gtline.hu e-mail címre. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, a kért árajánlatot az Ön által megadott e-mail címre eljuttatják.


Mennyibe kerül a szállítás?
​A Magyarországon belüli szállítás költségét cégünk átvállalja, így az Önnek ingyenes.

Mi egy akció?
Az akció mindig adott termékre, vagy termékekre értendő. Legfrissebb akcióinkról regisztrált ügyfeleink automatikus értesítést kapnak.

Mennyi ideig tart egy akció?
Minden akció korlátozott ideig tart. Működési elvünk szerint "minden vásárlónk egyformán fontos számunkra, így a megrendelések érkezési sorrendjét vesszük figyelembe", ezért kérjük, mielőbb adja fel megrendelését röviddel az akció indulása után. Az akció időtartama elsősorban konkrétan jelzett időpontig tart, lejárati időpont megnevezésének hiányában visszavonásig.

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Lépjen be a Profilom link alatt található Beállítások oldalra. Itt frissítheti teljes nevét és e-mail címét, illetve megváltoztathatja a jelszavát. 

Hogyan tudom kikapcsolni az e-mailes értesítéseket?/ Hogyan tudok leiratkozni az e-mailes értesítésekről?
Lépjen velünk kapcsolatba. Az info@gtline.hu e-mail címre küldött „Leiratkozás” tárgyú levelével jelezheti hogy a továbbiakban nem kíván értesítéseket, akciós tájékoztatásokat kapni.